Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4517
Title: | ปัจจัยทางด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อความภักดีต่อตราสินค้าและพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์โลชั่นบำรุงผิวกายยี่ห้อยูเซอริน ในโรงพยาบาลเอกชน เขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Influence of marketing mix factors of barnd loyalty and purchasing behavior of Eucerin lotion at private private hospitals in Bangkok metropolitan area |
Advisor : | ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์ |
Authors: | พรทิพย์ วิวิธนาภรณ์ |
Keywords: | ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ ชื่อตราผลิตภัณฑ์ การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ เครื่องสำอาง--การตลาด |
Issue Date: | 29-Dec-2014 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4517 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Porntip_V.pdf | 2.42 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.