Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4517
Title: ปัจจัยทางด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อความภักดีต่อตราสินค้าและพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์โลชั่นบำรุงผิวกายยี่ห้อยูเซอริน ในโรงพยาบาลเอกชน เขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Influence of marketing mix factors of barnd loyalty and purchasing behavior of Eucerin lotion at private private hospitals in Bangkok metropolitan area
Advisor : ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
Authors: พรทิพย์ วิวิธนาภรณ์
Keywords: ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์
ชื่อตราผลิตภัณฑ์
การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ
เครื่องสำอาง--การตลาด
Issue Date: 29-Dec-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4517
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Porntip_V.pdf2.42 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.