Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/434
Title: | ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อภาพลักษณ์ด้านความรับผิดชอบต่อสังคมและภาพลักษณ์ด้านความรับผิดชอบต่อสังคมที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมของผู้ใช้บริการธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Factors influencing corporate social responsibility image and relationship between corporate social responsibility image and customers' behavior of Siam Commercial Bank Public Company Limited in Bangkok Metropolitan Area |
Advisor : | ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์ |
Authors: | สุชาดา กิจบรรเจิดจรัส |
Keywords: | ธนาคารไทยพาณิชย์--บริการลูกค้า ; ความรับผิดชอบต่อสังคมขององค์การธุรกิจ ; ภาพลักษณ์บริษัท |
Issue Date: | 29-Aug-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/434 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Suchada_K.pdf | 1.39 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.