Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/434
Title: ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อภาพลักษณ์ด้านความรับผิดชอบต่อสังคมและภาพลักษณ์ด้านความรับผิดชอบต่อสังคมที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมของผู้ใช้บริการธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Factors influencing corporate social responsibility image and relationship between corporate social responsibility image and customers' behavior of Siam Commercial Bank Public Company Limited in Bangkok Metropolitan Area
Advisor : ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
Authors: สุชาดา กิจบรรเจิดจรัส
Keywords: ธนาคารไทยพาณิชย์--บริการลูกค้า ;
ความรับผิดชอบต่อสังคมขององค์การธุรกิจ ;
ภาพลักษณ์บริษัท
Issue Date: 29-Aug-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/434
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchada_K.pdf1.39 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.