Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99376
Title: ปัจจัยด้านตราที่มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้า iPad ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Brand factors affecting customers' brand loyalty to iPad's brand in Bangkok
Advisor : รักษ์พงศ์ วงศาโรจน์
Authors: พิศิษฐ์ ผลเขียว
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
ชื่อตราผลิตภัณฑ์
ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์
ไอแพด (คอมพิวเตอร์)--การตลาด
Issue Date: 2554
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99376
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Phisit_P.pdf1.36 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.