Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorรักษ์พงศ์ วงศาโรจน์-
dc.contributor.authorพิศิษฐ์ ผลเขียวth_TH
dc.date.accessioned2012-08-24T07:49:38Z-
dc.date.accessioned2020-07-07T04:36:38Z-
dc.date.available2012-08-24T07:49:38Z-
dc.date.available2020-07-07T04:36:38Z-
dc.date.issued2554-
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99376-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8343 พ759ปth_TH
dc.titleปัจจัยด้านตราที่มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้า iPad ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeBrand factors affecting customers' brand loyalty to iPad's brand in Bangkokth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค-
dc.subject.thashชื่อตราผลิตภัณฑ์-
dc.subject.thashความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์-
dc.subject.thashไอแพด (คอมพิวเตอร์)--การตลาด-
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การจัดการ)-
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Phisit_P.pdf1.36 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.