Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/665
Title: ปัจจัยทางด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกซื้อไม้แบดมินตันของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Marketing mix factors affecting buying behavior of badminton racket of the consumers in Bangkok
Advisor : ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
Authors: ปิยนัท อาภาสกุลเดช
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค ;
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
ไม้แบดมินตัน--การตลาด
Issue Date: 18-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/665
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Piyanut_A.pdf2 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.