Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/665
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
dc.contributor.authorปิยนัท อาภาสกุลเดชth_TH
dc.date.accessioned2012-09-18T08:32:47Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:04:19Z-
dc.date.available2012-09-18T08:32:47Z
dc.date.available2020-07-07T08:04:19Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-18
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/665-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 ป618ปth_TH
dc.titleปัจจัยทางด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกซื้อไม้แบดมินตันของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeMarketing mix factors affecting buying behavior of badminton racket of the consumers in Bangkokth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค ;
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
dc.subject.thashไม้แบดมินตัน--การตลาด
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Piyanut_A.pdf2 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.