Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4519
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อเครื่องปรับอากาศของผู้บริโภคในภาคตะวันออกเฉียงเหนือ
Other Titles: Service marketing mix factors influencing consumer's buying behavior on air conditioning in Northeastern Region
Advisor : ณักษ์ กุลิสร์
Authors: กฤษชนก จงใจรักษ์
Keywords: ผู้บริโภค--การตัดสินใจ
พฤติกรรมผู้บริโภค
การจัดการตลาด
เครื่องปรับอากาศ--การจัดซื้อ
Issue Date: 29-Dec-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4519
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kritchanok_J.pdf3.4 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.