Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณักษ์ กุลิสร์
dc.contributor.authorกฤษชนก จงใจรักษ์th_TH
dc.date.accessioned2014-12-29T03:58:50Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:09:23Z-
dc.date.available2014-12-29T03:58:50Z
dc.date.available2020-07-07T08:09:23Z-
dc.date.created2557th_TH
dc.date.issued2014-12-29
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4519-
dc.language.isothth_TH
dc.source658.8342 ก278ปth_TH
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อเครื่องปรับอากาศของผู้บริโภคในภาคตะวันออกเฉียงเหนือth_TH
dc.title.alternativeService marketing mix factors influencing consumer's buying behavior on air conditioning in Northeastern Regionth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.subject.thashการจัดการตลาด
dc.subject.thashเครื่องปรับอากาศ--การจัดซื้อ
dc.thesis.degreenameบธ.ม.(การตลาด)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kritchanok_J.pdf3.4 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.