Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุพาดา สิริกุตตา
dc.contributor.authorณัฐธภรณ์ พัฒนธิติกานต์th_TH
dc.date.accessioned2014-12-29T02:49:39Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:09:26Z-
dc.date.available2014-12-29T02:49:39Z
dc.date.available2020-07-07T08:09:26Z-
dc.date.created2557th_TH
dc.date.issued2014-12-29
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4490-
dc.language.isothth_TH
dc.source658.8343 ณ329ป6th_TH
dc.titleปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นยี่ห้อหนึ่งของประเทศสเปนของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeMarketing mix factors relating to consumers' buying behavior on a Spanish fashion brand in Bangkok Metropolisth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.subject.thashผู้บริโภค --ทัศนคติ
dc.subject.thashเสื้อผ้า--สเปน--การจัดซื้อ
dc.subject.thashสินค้าแฟชั่น
dc.thesis.degreenameบธ.ม.(การตลาด)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nattaporn_P.pdf826.97 kBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.