Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorมณฑิรา จารุเพ็ง
dc.contributor.authorพรพิมล คงฉิมth_TH
dc.date.accessioned2012-12-03T07:55:13Z
dc.date.accessioned2020-05-31T03:26:11Z-
dc.date.available2012-12-03T07:55:13Z
dc.date.available2020-05-31T03:26:11Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-12-03
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1196-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.812 พ249กth_TH
dc.titleการศึกษาความพึงพอใจและความต้องการของลูกค้าที่ได้รับบริการจากบริษัท เอ็ม.เอช.อี. - ดีแมก (ที) จำกัดth_TH
dc.title.alternativeThe study of customer's satisfaction and needs toward services of Mhe-Demag (T) Company Limitedth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashความพอใจของผู้บริโภค--ไทย ;
dc.subject.thashบริการลูกค้า ;
dc.subject.thashความสัมพันธ์กับลูกค้า
dc.thesis.degreenameกศ.ม. (จิตวิทยาการแนะแนว)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:CouPsy-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Phornpimon_K.pdf799.87 kBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.