Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99464
Title: ปัจจัยด้านตราสินค้าผลิตภัณฑ์หลอดประหยัดไฟซีลวาเนียที่่มีผลต่อความภักดีของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Brand factors of Sylvania compact fluorescent lamp influencing brand loyalty of consumers in Bangkok Metropolitan Area
Advisor : วรินทรา ศิริสุทธิกุล
Authors: วาสนา ชำนาญโชติพิภัช
Keywords: ชื่อตราผลิตภัณฑ์ ;
พฤติกรรมผู้บริโภค ;
Issue Date: 30-Aug-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99464
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vassana_C.pdf1.75 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.