Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99464
Title: | ปัจจัยด้านตราสินค้าผลิตภัณฑ์หลอดประหยัดไฟซีลวาเนียที่่มีผลต่อความภักดีของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Brand factors of Sylvania compact fluorescent lamp influencing brand loyalty of consumers in Bangkok Metropolitan Area |
Advisor : | วรินทรา ศิริสุทธิกุล |
Authors: | วาสนา ชำนาญโชติพิภัช |
Keywords: | ชื่อตราผลิตภัณฑ์ ; พฤติกรรมผู้บริโภค ; |
Issue Date: | 30-Aug-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99464 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vassana_C.pdf | 1.75 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.