Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4490
Title: | ปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นยี่ห้อหนึ่งของประเทศสเปนของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Marketing mix factors relating to consumers' buying behavior on a Spanish fashion brand in Bangkok Metropolis |
Advisor : | สุพาดา สิริกุตตา |
Authors: | ณัฐธภรณ์ พัฒนธิติกานต์ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ผู้บริโภค --ทัศนคติ เสื้อผ้า--สเปน--การจัดซื้อ สินค้าแฟชั่น |
Issue Date: | 29-Dec-2014 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4490 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nattaporn_P.pdf | 826.97 kB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.