Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99675
Title: ปัจจัยด้านผลิตภัณฑ์และการสื่อสารทางการตลาดแบบครบวงจรที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการบริโภคกาแฟลดน้ำหนักเพื่อสุขภาพของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Prodrct factors and intregrated marketing communication related to consumer behavior in healthy diet coffee in The Bangkok Metropolitan Area
Advisor : ณักษ์ กุลิสร์ ;
สุพาดา สิริกุตตา
Authors: วิชชุดา ว่องเจริญพืชผล
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค ;
บริโภคกรรม ;
การสื่อสารทางการตลาด ;
ผลิตภัณฑ์อาหารเสริม--การตลาด ;
กาแฟ--การตลาด
Issue Date: 20-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99675
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Witchuda_W.pdf2.19 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.