Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99410
Title: ทัศนคติเกี่ยวกับการใช้บริการและการบริหารความสัมพันธ์ลูกค้าที่มีผลต่อความภักดีของลูกค้าร้านบ้านราชเทวี
Other Titles: Attitude toward service and customer relationship management affecting loyalty of Baan Rajchathawi customers
Advisor : รักษ์พงศ์ วงศาโรจน์
Authors: อุไรรัตน์ พรสวัสดิ์ชัย
Keywords: ผู้บริโภค--ทัศนคติ ;
ความสัมพันธ์กับลูกค้า ;
ความภักดีของลูกค้า ;
ความพอใจของผู้บริโภค
Issue Date: 27-Aug-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99410
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Urairat_P.pdf1.45 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.