Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorรักษ์พงศ์ วงศาโรจน์
dc.contributor.authorอุไรรัตน์ พรสวัสดิ์ชัยth_TH
dc.date.accessioned2012-08-27T07:12:14Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:00:38Z-
dc.date.available2012-08-27T07:12:14Z
dc.date.available2020-07-07T08:00:38Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-08-27
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99410-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8343 อ857ทth_TH
dc.titleทัศนคติเกี่ยวกับการใช้บริการและการบริหารความสัมพันธ์ลูกค้าที่มีผลต่อความภักดีของลูกค้าร้านบ้านราชเทวีth_TH
dc.title.alternativeAttitude toward service and customer relationship management affecting loyalty of Baan Rajchathawi customersth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashผู้บริโภค--ทัศนคติ ;
dc.subject.thashความสัมพันธ์กับลูกค้า ;
dc.subject.thashความภักดีของลูกค้า ;
dc.subject.thashความพอใจของผู้บริโภค
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การจัดการ)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Urairat_P.pdf1.45 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.