Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99358
Title: ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจเลือกซื้อสินค้าของผู้บริโภคในศูนย์จำหน่าย เอส. บี. ดีไซต์ สแควร์ ในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: The marketing factors that effect to customers' behavior of purchasing product in SB Disign Square Center, Bangkok
Advisor : ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
Authors: นารีรัตน์ ฟักเฟื่องบุญ
Keywords: ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
พฤติกรรมผู้บริโภค
Issue Date: 24-Aug-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99358
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nareerat_F.pdf2.34 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.