Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/704
Title: การสื่อสารทางการตลาดแบบบูรณาการ และความพึงพอใจที่มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้าเครื่องสำอางเกาหลีแบรนด์ Etude House ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: The integrated marketing communication and satisfaction affecting consumers' loyalty on Korean cosmetics "Etude House" in Bangkok Metropolitan Area
Advisor : สุพาดา สิริกุตตา
Authors: เกล้ากมล สุริยันต์
Keywords: ความพอใจของผู้บริโภค
การสื่อสารทางการตลาด
เครื่องสำอาง--การตลาด
Issue Date: 4-Oct-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/704
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanokporn_N.pdf1.28 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.