Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุพาดา สิริกุตตา
dc.contributor.authorเกล้ากมล สุริยันต์th_TH
dc.date.accessioned2012-10-04T06:32:13Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:08:00Z-
dc.date.available2012-10-04T06:32:13Z
dc.date.available2020-07-07T08:08:00Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-10-04
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/704-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8343 ก769กth_TH
dc.titleการสื่อสารทางการตลาดแบบบูรณาการ และความพึงพอใจที่มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้าเครื่องสำอางเกาหลีแบรนด์ Etude House ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeThe integrated marketing communication and satisfaction affecting consumers' loyalty on Korean cosmetics "Etude House" in Bangkok Metropolitan Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashความพอใจของผู้บริโภค
dc.subject.thashการสื่อสารทางการตลาด
dc.subject.thashเครื่องสำอาง--การตลาด
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanokporn_N.pdf1.28 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.