Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/699
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
dc.contributor.authorดวงกมล เจตศรีสุภาพth_TH
dc.date.accessioned2012-09-24T09:00:10Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:04:14Z-
dc.date.available2012-09-24T09:00:10Z
dc.date.available2020-07-07T08:04:14Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-24
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/699-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 ด153ปth_TH
dc.titleปัจจัยทางด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เบี้ยด ปาป้า (Beard Papa's) ในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeMarketing mix affecting consumer's behavior on Beard Papa's product in Bangkok Metropolitanth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ
dc.subject.thashการซื้อสินค้า--การตัดสินใจ
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Duangkamol_J.pdf983.89 kBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.