Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวรินทรา ศิริสุทธิกุล
dc.contributor.authorศศอร อินทวงศ์th_TH
dc.date.accessioned2012-09-20T05:49:51Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:04:15Z-
dc.date.available2012-09-20T05:49:51Z
dc.date.available2020-07-07T08:04:15Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-20
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/687-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8343 ศ286กth_TH
dc.titleภาพลักษณ์และการบริหารความสัมพันธ์ลูกค้าที่มีผลต่อความภักดีของลูกค้าธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeBrand image and customer relationship management affecting brand loyalty of Kasikorn Bank customers in Bangkok Metropolitan Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashธนาคารกสิกรไทย--บริการลูกค้า ;
dc.subject.thashธนาคารกสิกรไทย--ความพอใจของผู้ใช้บริการ ;
dc.subject.thashภาพลักษณ์บริษัท
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sasaon_I.pdf1.76 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.