Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4426
Title: ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อพฤติกรรมการซื้อรถยนต์ญี่ปุ่นขนาดเล็กมากของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Factors relating to consumers' buying behavior on sub-compact Japanese cars in Bangkok metropolis
Advisor : ณักษ์ กุลิสร์
Authors: วชิราภรณ์ ลิ้มประภาสิริกุล
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ
รถยนต์--การตลาด
ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์
การจูงใจ (จิตวิทยา)
Issue Date: 26-Dec-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4426
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Washiraporn_L.pdf1.85 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.