Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4423
ชื่อเรื่อง: กระบวนการยอมรับนวัตกรรมรถยนต์ระบบไฮบริดของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Hybrid car system adoption process of consumers in Bangkok
Advisor : วรางคณา อดิศรประเสริฐ
ผู้แต่ง: พิพิธ โหตรภวานนท์
Keywords: รถยนต์ไฮบริด
พฤติกรรมผู้บริโภค
รถยนต์ไฮบริด--การตลาด
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ
วันที่เผยแพร่: 26-ธัน-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4423
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pipit_H.pdf1.73 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.