Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4370
Title: ศึกษาความสามารถเขียนคำที่มีตัวการันต์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3-4 ที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้ โดยใช้วิธีสอนของเฟอร์นาลด์ร่วมกับการทำสมุดเล่มเล็ก
Other Titles: A study on writing ability of Thai words with mark dictate in a silent letter in children with learning disabilities in third and fourth grade through the Fernald Method and small book
Advisor : ดารณี ศักดิ์ศิริผล
ไพฑูรย์ โพธิสาร
Authors: เด่นนภา ผันเผื่อน
ภาษาไทย--การศึกษาและการสอน (การศึกษาพิเศษ)
Keywords: เด็กที่มีความบกพร่องทางการเรียน
ภาษาไทย--การเขียน--การศึกษาและการสอน (การศึกษาพิเศษ)
ภาษาไทย--การศึกษาและการสอน (การศึกษาพิเศษ)
Issue Date: 25-Sep-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4370
Appears in Collections:SpeEd-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dennapha_P.pdf6.41 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.