Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3668
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorศิริพันธ์ ศรีวันยงค์
dc.contributor.advisorไพฑูรย์ โพธิสาร
dc.contributor.authorวรัญนิตย์ จอมกลางth_TH
dc.date.accessioned2014-08-28T02:15:35Z
dc.date.accessioned2020-05-31T06:45:31Z-
dc.date.available2014-08-28T02:15:35Z
dc.date.available2020-05-31T06:45:31Z-
dc.date.created2557th_TH
dc.date.issued2014-08-28
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3668-
dc.language.isothth_TH
dc.titleการศึกษาความสามารถอ่านจับใจความเนื้อหาเชิงเปรียบเทียบของนักเรียนชั้นประถมปีที่ 6 ที่มีปัญหาทางการเรียนรู้ จากการสอนโดยใช้แผนผังเวนน์ (Venn Diagram) ร่วมกับวิธีสอนแบบอุปนัย (Inductive Teaching)th_TH
dc.title.alternativeA study on reading comprehension ability of metaphorical content of students with learning disability in grade 6 by Venn Diagram with Inductive Teachingth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.thesis.degreenameกศ.ม. (การศึกษาพิเศษ)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:SpeEd-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Warunyani_J.pdf6.38 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.