Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1223
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | นันทา สู้รักษา | |
dc.contributor.author | วิภา สุทธิ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-12-03T08:46:18Z | |
dc.date.accessioned | 2020-05-31T03:26:19Z | - |
dc.date.available | 2012-12-03T08:46:18Z | |
dc.date.available | 2020-05-31T03:26:19Z | - |
dc.date.created | 2554 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-12-03 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1223 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.31422 ว645ก | th_TH |
dc.title | การศึกษาจุดแข็งในการปฏิบัติงานของพนักงานให้บริการทางโทรศัพท์ | th_TH |
dc.title.alternative | The study strength in working of call-center service | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | บริษัทแอดวานซ์ อินโฟร์ เซอร์วิส ; | |
dc.subject.thash | พนักงานรับโทรศัพท์--ภาระงาน ; | |
dc.subject.thash | พนักงานบริษัท--ความพอใจในการทำงาน | |
dc.thesis.degreename | กศ.ม. (จิตวิทยาการแนะแนว) | |
dc.thesis.grantor | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | |
dc.thesis.level | ปริญญาโท | |
Appears in Collections: | CouPsy-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Wipa_S.pdf | 940.71 kB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.