Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1223
ชื่อเรื่อง: | การศึกษาจุดแข็งในการปฏิบัติงานของพนักงานให้บริการทางโทรศัพท์ |
ชื่อเรื่องอื่นๆ: | The study strength in working of call-center service |
Advisor : | นันทา สู้รักษา |
ผู้แต่ง: | วิภา สุทธิ |
Keywords: | บริษัทแอดวานซ์ อินโฟร์ เซอร์วิส ; พนักงานรับโทรศัพท์--ภาระงาน ; พนักงานบริษัท--ความพอใจในการทำงาน |
วันที่เผยแพร่: | 3-ธัน-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1223 |
Appears in Collections: | CouPsy-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Wipa_S.pdf | 940.71 kB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.