Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1223
ชื่อเรื่อง: การศึกษาจุดแข็งในการปฏิบัติงานของพนักงานให้บริการทางโทรศัพท์
ชื่อเรื่องอื่นๆ: The study strength in working of call-center service
Advisor : นันทา สู้รักษา
ผู้แต่ง: วิภา สุทธิ
Keywords: บริษัทแอดวานซ์ อินโฟร์ เซอร์วิส ;
พนักงานรับโทรศัพท์--ภาระงาน ;
พนักงานบริษัท--ความพอใจในการทำงาน
วันที่เผยแพร่: 3-ธัน-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1223
Appears in Collections:CouPsy-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wipa_S.pdf940.71 kBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.