Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99682
Title: ปัจจัยทางการตลาดทางการเมืองทีมีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการเลือกพรรคการเมืองไทยของประชาชนผู้มีสิทธิเลือกตั้ง ในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Political marketing factors influenting the decision behavior of the people's party electorate in Bangkok Metropolitan Area
Advisor : สุพาดา สิริกุตตา
Authors: พิรุณธร เบญจพรรังสิกุล
Keywords: พรรคการเมือง--ไทย ;
พรรคการเมือง--การตลาด
Issue Date: 20-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99682
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pirunthorn_B.pdf1.31 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.