Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99670
Title: คุณค่าตราสินค้า และการรับรู้เกี่ยวกับความคุ้มค่า ที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการซื้อเครื่องสำอางต่างประเทศของผู้บริโภคหญิงไทยในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: A analysis of the factors effecting the Hong Kong Stock Market and The Stock Exchange of Thailand
Advisor : ณักษ์ กุลิสร์
Authors: วิมล ลิ้มสุวรรณศิลป์
Keywords: ตราสัญลักษณ์ ;
ชื่อตราผลิตภัณฑ์ ;
พฤติกรรมการซึ้อ ;
เครื่องสำอาง--การตลาด
Issue Date: 19-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99670
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wimol_Li.pdf2.59 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.