Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99668
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวรินทรา ศิริสุทธิกุล
dc.contributor.authorศุภิกา จันทนสมิตth_TH
dc.date.accessioned2012-09-18T08:52:50Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:03:49Z-
dc.date.available2012-09-18T08:52:50Z
dc.date.available2020-07-07T08:03:49Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-18
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99668-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8343 ศ739ปth_TH
dc.titleปัจจัยด้านตราสินค้า ความพึงพอใจและความภักดีที่มีต่อพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์ตราสินค้า MNG ของผู้บริโภคย่านสุขุมวิทth_TH
dc.title.alternativeBrand factors, satisfaction and brand loyalty toward consumer purchase behavior of MNG in Sukhumvit Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมการซึ้อ ;
dc.subject.thashความพอใจของผู้บริโภค ;
dc.subject.thashชื่อตราผลิตภัณฑ์
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suphika_C.pdf3.16 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.