Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99666
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
dc.contributor.authorณวัฒน์ วรสง่าศิลป์th_TH
dc.date.accessioned2012-09-18T08:38:18Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:07:29Z-
dc.date.available2012-09-18T08:38:18Z
dc.date.available2020-07-07T08:07:29Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-18
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99666-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 ณ258พth_TH
dc.titleพฤติกรรมและปัจจัยทางด้านการตลาดที่มีความสำคัญต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ฮอนด้าระบบหัวฉีด PGM-Fi ในกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeBehavior and marketing factors important to buying decision of Honda's PGM-Fi injection system motorcycle in Bangkok Metropolitanth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค ;
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
dc.subject.thashรถจักรยานยนต์--การตลาด
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nawat_W.pdf5.46 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.