Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99637
Title: การรับรู้การสื่อสารทางการตลาดผ่านทางกิจกรรมการตลาดด้านดนตรี (Marketing) ของผลิตภัณฑ์เครื่องดื่ม
Other Titles: Integrated marketing communication perception through music marketing of beverage product
Advisor : ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์ ;
ณัฐยา ประดิษฐ์สุวรรณ
Authors: อัญชลี นาคสีสุก
Keywords: การสื่อสารทางธุรกิจ ;
การสื่อสารทางการตลาด ;
การส่งเสริมการขาย ;
เครื่องดื่ม--การตลาด
Issue Date: 13-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99637
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anchalee_N.pdf1.17 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.