Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99636
Title: ปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาดและแรงจูงใจที่มีผลต่อพฤติกรรมและแนวโน้มพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อชุดอุปกรณ์ตกแต่งรถยนต์ในอนาคตภายใต้แบรนด์ ฮาเปอร์ ของผู้บริโภคในประเทศไทย
Other Titles: Marketing mix factor and motivation affecting behavior and tendency of decision buying behavior on body kits in the future on "Haper" brand in Thailand
Advisor : ณักษ์ กุลิสร์ ;
สุพาดา สิริกุตตา
Authors: ธัญญมาศ วุ่นศิริ
Keywords: การจูงใจ (จิตวิทยา) ;
พฤติกรรมผู้บริโภค ;
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
อุปกรณ์รถยนต์
Issue Date: 13-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99636
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tanyamas_W.pdf6.33 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.