Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99632
Title: ปัจจัยด้านแรงจูงใจที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อไอแพด ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Motivation factors affeting purchasing behavior of ipad among consumers in Bangkok
Advisor : ธนภูมิ อติเวทิน
Authors: เอกลักษณ์ ทองใหญ่
Keywords: ผู้บริโภค
การซื้อสินค้า
ไอแพด
Issue Date: 13-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99632
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ekkalak_T.pdf1.56 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.