Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99464
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวรินทรา ศิริสุทธิกุล
dc.contributor.authorวาสนา ชำนาญโชติพิภัชth_TH
dc.date.accessioned2012-08-30T08:43:47Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:03:46Z-
dc.date.available2012-08-30T08:43:47Z
dc.date.available2020-07-07T08:03:46Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-08-30
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99464-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8343 ว491ปth_TH
dc.titleปัจจัยด้านตราสินค้าผลิตภัณฑ์หลอดประหยัดไฟซีลวาเนียที่่มีผลต่อความภักดีของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeBrand factors of Sylvania compact fluorescent lamp influencing brand loyalty of consumers in Bangkok Metropolitan Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashชื่อตราผลิตภัณฑ์ ;
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค ;
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การจัดการ)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vassana_C.pdf1.75 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.