Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99429
Title: ปัจจัยด้านการรับรู้การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางของไทยยี่ห้อหนึ่งของลูกค้าในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Perception of customer relationship management factors affecting purchasing decision behavior of Thai brand cosmetic's customers in Bangkok Metropolitan
Advisor : สิฏฐากร ชูทรัพย์
Authors: จารุวรรณ ปัญญาศิริ
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค ;
บริการลูกค้า ;
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
เครื่องสำอาง--การตลาด
Issue Date: 29-Aug-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99429
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Charuwan_P.pdf1.69 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.