Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99400
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุพาดา สิริกุตตา-
dc.contributor.authorพิณกนก จูงใจth_TH
dc.date.accessioned2012-08-27T02:43:49Z-
dc.date.accessioned2020-07-07T04:58:16Z-
dc.date.available2012-08-27T02:43:49Z-
dc.date.available2020-07-07T04:58:16Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-08-27-
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99400-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 พ661ปth_TH
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมและแนวโน้มพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์กางเกงยีนส์ตราสินค้า Levi's ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeFactors affecting consumers' behavior and buying behavioral trends of Levi's Jean brand in Bangkok Metropolitan Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashยีนส์ (เสื้อผ้า)-
dc.subject.thashกางเกง-
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค-
dc.subject.thashความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์-
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การจัดการ)-
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pinkanok_J.pdf1.53 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.