Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/713
Title: การปรับอัตลักษณ์ของธนาคารทหารไทย จำกัด (มหาชน) ภายหลังการ Re-branding มีผลต่อแนวโน้มการใช้บริการของลูกค้าธนาคารในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: A study of self identity changes of TMB Bank Public Company after Re-branding that effects the trend of customers using service in Bangkok
Advisor : สุพาดา สิริกุตตา
Authors: นวรัตน์ วงษ์สมัย
Keywords: ธนาคารทหารไทย--บริการลูกค้า ;
การสื่อสารทางการตลาด ;
พฤติกรรมผู้บริโภค ;
ผู้บริโภค--ทัศนคติ ;
ภาพลักษณ์บริษัท
Issue Date: 4-Oct-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/713
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nawarat_W.pdf1.48 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.