Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorพนิต กุลศิริ
dc.contributor.advisorธนภูมิ อติเวทิน
dc.contributor.authorนรวรรณ บริสุทธิ์th_TH
dc.date.accessioned2012-10-04T07:04:07Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:08:01Z-
dc.date.available2012-10-04T07:04:07Z
dc.date.available2020-07-07T08:08:01Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-10-04
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/709-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8343 น221ลth_TH
dc.titleลักษณะเว็บไซต์ และแรงจูงใจที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าผ่านเว็บไซต์ www.nananaka.comth_TH
dc.title.alternativeThe influence of website attributes and motivation on purchasing behavior from www.nananaka.comth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมการซึ้อ
dc.subject.thashการซื้อสินค้าทางไกล
dc.subject.thashพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์
dc.subject.thashการจูงใจ (จิตวิทยา)
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Norawan_B.pdf1.48 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.