Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/705
Title: เครื่องมือสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อเนื้อสัตว์แช่เย็นจากไฮเปอร์มาร์เก็ตของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Marketing communication tools affecting purchasing behavior of chilled meat from hypermarket among consumers in Bangkok
Advisor : ธนภูมิ อติเวทิน
Authors: จันทร์จิรา กลิ่นมาลี
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
การสื่อสารทางการตลาด
อาหารแช่แข็ง
เนื้อสุกร
Issue Date: 4-Oct-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/705
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Junjira_K.pdf1.39 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.