Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/689
Title: ทัศนคติ และภาพลักษณ์ที่มีผลต่อความภักดีของผู้บริโภคที่มาใช้บริการแม็คโครในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Attitude and image affecting loyalty of consumer patronazing Makro Sercices in Bangkok Metropolitan Area
Advisor : วรินทรา ศิริสุทธิกุล
Authors: กัลยาณี จิระอดุลย์วงค์
Keywords: บริษัทสยามแม็คโคร--บริการลูกค้า
ผู้ใช้บริการ--ทัศนคติ
ภาพลักษณ์บริษัท
Issue Date: 20-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/689
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanlayanee_J.pdf1.31 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.