Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/634
Title: ปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกใช้วัคซีนป้องกันโรคไข้หวัดใหญ่ตามฤดูกาลของกุมารแพทย์ในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Marketing mix factor affecting usage behavior of seasonal influena vaccine among pediatricians in Bangkok
Advisor : ธนภูมิ อติเวทิน
Authors: อดิศร ไวทยโยธิน
Keywords: ไข้หวัดใหญ่ ;
ส่วนประสมทางการตลาด ;
วัคซีน ;
กุมารแพทย์
Issue Date: 13-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/634
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Adisorn_V.pdf2.19 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.