Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/617
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุพาดา สิริกุตตา
dc.contributor.authorนฤทธิ์ วงษ์มณฑาth_TH
dc.date.accessioned2012-09-12T08:14:49Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:04:16Z-
dc.date.available2012-09-12T08:14:49Z
dc.date.available2020-07-07T08:04:16Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-12
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/617-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8343 น272ปth_TH
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการสายการบินภายในประเทศของบริษัทการบินไทย จำกัด (มหาชน) ในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeMarketing mix factors affecting satisfaction of domestic passenger of Thai Airways International Public Company Limited in Bangkok Metropolitan Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashบริษัทการบินไทย--บริการลูกค้า ;
dc.subject.thashบริษัทการบินไทย--ความพอใจของผู้ใช้บริการ ;
dc.subject.thashสายการบิน--การตลาด
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nalit_W.pdf1.62 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.