Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/614
Title: ภาพลักษณ์ของบริษัท ทีโอที จำกัด (มหาชน) ที่มีผลต่อความไว้วางใจและพฤติกรรมของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Brand image of TOT Co., Ltd. (Public Company) influences on consumer trust and consumer behavior in Bangkok Metropolitan Area
Advisor : ณักษ์ กุลิสร์
Authors: ปรัชญาคม ล้วนรัตน์
Keywords: บริษัททีโอที--บริการลูกค้า ;
ภาพลักษณ์บริษัท ;
พฤติกรรมผู้บริโภค
Issue Date: 12-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/614
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pratyakom_L.pdf1.43 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.