Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธนภูมิ อติเวทิน
dc.contributor.authorจิรายุ จรัสสิริประภาth_TH
dc.date.accessioned2014-12-29T05:38:21Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:09:25Z-
dc.date.available2014-12-29T05:38:21Z
dc.date.available2020-07-07T08:09:25Z-
dc.date.created2557th_TH
dc.date.issued2014-12-29
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4526-
dc.language.isothth_TH
dc.source658.8342 จ537ปth_TH
dc.titleปัจจัยด้านแรงจูงใจและรูปแบบการดำเนินชีวิตที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อโทรศัพท์เคลื่อนที่โนเกีย รุ่นลูเมีย ของผู้บริโภคth_TH
dc.title.alternativeMotivation and lifestyle factors affection purchasing behavior of Nokia Lumia mobile phones among consumersth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashการจูงใจ (จิตวิทยา)
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.subject.thashการซื้อสินค้า--การตัดสินใจ
dc.subject.thashโทรศัพท์เคลื่อนที่
dc.thesis.degreenameบธ.ม.(การตลาด)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jirayu_J.pdf1.36 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.