Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4525
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวรินทรา ศิริสุทธิกุล
dc.contributor.authorมัตติกา ช่างศูนย์th_TH
dc.date.accessioned2014-12-29T05:37:24Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:10:22Z-
dc.date.available2014-12-29T05:37:24Z
dc.date.available2020-07-07T08:10:22Z-
dc.date.created2557th_TH
dc.date.issued2014-12-29
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4525-
dc.language.isothth_TH
dc.source658.8343 ม341คth_TH
dc.titleความสัมพันธ์ระหว่างปัจจัยแรงจูงใจกับการตัดสินใจซื้อสินค้าที่มีแหล่งกำเนิดจากประเทศจีนของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeRelationship between motive factors and purchase decision-making toward Made-in-China products of consumers in Bangkok metropolitan areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ
dc.subject.thashผู้บริโภค--ทัศนคติ
dc.subject.thashการซื้อสินค้า
dc.subject.thashสินค้า--จีน
dc.thesis.degreenameบธ.ม.(การตลาด)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mattika_C.pdf1.25 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.