Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4515
Title: ส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อแนวโน้มพฤติกรรมการใช้บริการร้านกาแฟสด 24 ชั่วโมงยี่ห้อหนึ่ง ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Service marketing mix influencing usage service tendency on 24-hour fresh coffee shop in Bangkok metropolis
Advisor : ณักษ์ กุลิสร์
Authors: ธนิตา เวสารัชกิตติ
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ
ร้านกาแฟ--บริการลูกค้า
กาแฟ--การตลาด
การจัดการตลาด
Issue Date: 29-Dec-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4515
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tanita_W.pdf1.58 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.