Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธนภูมิ อติเวทิน
dc.contributor.authorเชาว์วัต จันดีth_TH
dc.date.accessioned2014-12-29T02:50:46Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:09:25Z-
dc.date.available2014-12-29T02:50:46Z
dc.date.available2020-07-07T08:09:25Z-
dc.date.created2557th_TH
dc.date.issued2014-12-29
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4492-
dc.language.isothth_TH
dc.source658.8342 ช741ปth_TH
dc.titleปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าของผู้บริโภคผ่านโซเซียลมีเดียth_TH
dc.title.alternativeFactors relating to product buying behavior of consumer through social mediath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.subject.thashผู้บริโภค --การตัดสินใจ
dc.subject.thashการซื้อสินค้า--การตัดสินใจ
dc.subject.thashการตลาดอินเทอร์เน็ต
dc.thesis.degreenameบธ.ม.(การตลาด)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chawwat_J.pdf1.33 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.