Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวรินทรา ศิริสุทธิกุล
dc.contributor.authorศุภิสรา ดวงแก้วth_TH
dc.date.accessioned2014-12-29T02:06:15Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:10:21Z-
dc.date.available2014-12-29T02:06:15Z
dc.date.available2020-07-07T08:10:21Z-
dc.date.created2557th_TH
dc.date.issued2014-12-29
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4480-
dc.language.isothth_TH
dc.source658.8343 ศ739กth_TH
dc.titleการรับรู้ของลูกค้าต่อกิจกรรมเพื่อสังคม (CSR) ที่มีผลต่อภาพลักษณ์ขององค์กรดีแทค ในกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeCustomer perception toward corporation social reponsibility (CSR) affecting corporate image of DTAC in Bangkok metropolitan areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashความรับผิดชอบต่อสังคมขององค์การธุรกิจ
dc.subject.thashความพอใจของผู้ใช้บริการ
dc.thesis.degreenameบธ.ม.(การจัดการ)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Supisara_D.pdf1.39 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.